Slideshow

Created with flickr slideshow.

Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά για το τζάκι!! (και όχι μόνο )


Γεια σας φίλες μου και καλό μήνα να έχουμε...
Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα, η αγαπημένη γιορτή όλων!!Πόσο μου αρέσει, μα πιο πολύ μου αρέσει που φέτος(σε αντίθεση με προηγούμενες χρονιές), έχουμε και τον κατάλληλο χειμωνιάτικο καιρό...Λατρεύω το όλο σκηνικό!!!
Το τζάκι μας, καίει ακούραστο το καημένο, εδώ και δύο μήνες... Δεν το αφήνουμε όμως παραπονεμένο, πάντα το έχουμε στολισμένο, ειδικά τις γιορτινές ημέρες!!!
Φέτος, σκέφτηκα να κάνω μία κατασκευή παρόμοια με την περσινή για να στολίσουμε την μία του γωνίτσα.
Είχα κάνει αυτό το κεραμίδι

Το μοτίβο του απεικονίζει μία στολισμένη είσοδο σπιτιού.Πάστες χιονιού με glitter και χωρίς, ακρυλικά, glitter, φωτοσκιάσεις, βοήθησαν να γεμίσει το κεραμίδι μου...

Φέτος, επέλεξα πάλι κομμάτι από το ίδιο ριζόχαρτο που μου είχε μείνει  για μοτίβο

Άλλη μία είσοδος σπιτιού, στολισμένη και χιονισμένη,αλλά και φωτισμένη αυτή την φορά!!!Κεραμιδάκια από πηλό αέρα,πάστες χιονιού, glitter, ακρυλικά, ακρυλικός στόκος, διάφορα χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά, πετρούλες θαλάσσης, χειροποίητα ξύλινα παγκάκι και φράχτης, έγιναν ένα και ολοκλήρωσαν στον στολισμό της χριστουγεννιάτικης εισόδου..
Ακόμη δεν έχουμε σκεφτεί βέβαια, ποιο από τα δύο θα χρησιμοποιηθεί για την γωνίτσα στο τζάκι,ίσως γίνει και συνδυασμός, εάν δεν είναι υπερβολικό, θα το δούμε στην πορεία, όταν ασχοληθούμε με την διακόσμηση του σπιτιού μας γενικά...Πάντως, κάπου θα βρεθεί χώρος, να μην μείνει κανένα παραπονεμένο...χα!χα!

Ακολουθεί ένα φαράσι,με κομμένη την λαβή του όμως, κάτι μας έκανε, δεν μας άρεσε καθόλου και από εκεί και πέρα τον λόγο είχε ο τροχός...έκανε καλή δουλειά πιστεύω...χα!χα!χα!


 Το μοτίβο του, ένα από τα αγαπημένα, ο Άγιος Βασίλης με το έλκηθρό του και τους πιστούς του ταράνδους, να διασχίζουν το χιονισμένο δάσος...
Αυτά για σήμερα φίλες μου...Η ώρα είναι περασμένη, έχω να περάσω και από τα σπιτάκια σας, που έχω τόσο καιρό να το κάνω και είμαι σίγουρη πως θα είναι και αυτά γιορτινά!!!
Αύριο πιστεύω να προλάβω να σας δείξω και τα υπόλοιπα  χριστουγεννιάτικα που έχω κάνει..Καλό βράδυ να έχετε...

5 σχόλια :

  1. Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου !!!!! Το φαράσι ΑΓΝΩΡΙΣΤΟ !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Νίκη μου!!!Όντως, αγνώριστο, πιο πολύ θα έλεγε κανείς, πως μοιάζει με πιατέλα..χα!χα!χα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Eni μου!!!Πώ πώ!!Φανταστικά τά κεραμιδάκια σου καί τό φτίαρι!!Πολλή καλή η δουλειά σου!!!Τά λάτρεψα!!!Καλή συνέχεια μέ τίς εορταστικές σου κατασκευές!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαράσι ήθελα νά πώ!!!!Συγνώμη!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    2. Καλή σου μέρα!!!Σε ευχαριστώ πολύ...Δεν πειράζει, όπως και να το πεις....Εξάλου, μετά την "μετάλλαξη" που υπέστη, ακούει σε κάθε όνομα....χαχαχα...Καλή συνέχεια και εσένα....

      Διαγραφή